Click klik

Tuesday, November 2, 2010

Tepung bedak..








Alkisah dua orang anakanda ni, banyak sangat idea canggih diorang.
Time bergaduh, dengar suara satu taman.
Tapi kalau diorang duduk sama diam-diam, baik pergi check.
Mesti ada projek besar diorang..


Ini antara projek kerjasama anakanda kami yang berjaya dicekup



Kakak Mia sedang menyapu bedak pada lantai


Wajdi yang nak jadi pelakon opera



Macam mana la korang tak batuk, bedak pun jadi barang mainan..

4 comments:

  1. biase la 2 bdk2..mcm la maknye xnkl time kecik2 dlu..

    ReplyDelete
  2. hik.hik.. macam tau tau ajer..

    ReplyDelete
  3. hahaah............seronokkan............simpan gambor ni bebaik...nnt bila mia dah besar mesti dia bangga dengan pencapaian yg dilakukan...

    ReplyDelete
  4. kalo mcm ni, sminggu pun bedak xcukup..hehhe..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kata-kata anda. Komen anda sangat dihargai