Click klik

Monday, November 15, 2010

Pra 2011

Hari ni sibuk dengan kutip dan serah buku SPBT kat budak-budak. Nasib boleh siap sebelum pukul 2.00 petang. Mula-mula kelam-lelibut juga. Maklumlah , para pembantu tahun ni budak-budak pompuan tingkatan dua. Lemah gelamai lagi. Alahai... Satu-satu arahan kena bagi, letih gak nak train ahli kelab yang baru ni. Saat-saat kelam-kelibut tadi, rasa rindu pulak kat sorang student kita dulu, Ng Ka Hin.

Kita boleh goyang kaki, dia tau semua benda nak buat, dia lagi hafal rupa buku dari kita. Tapi tahun ni Ka Hin dah abis skolah dah.

Walau penat, sakit kepala dengan budak-budak, syukur semua beres. Kita dah la penat , budak-budak pulak macam-macam perangai. Ada yang hampeh tak reti nak ikut jadual yang kita buat, ada yang hampeh curi buku member la, ada yang datang skolah semata-mata nak ambil buku aje la, dan ada juga yang hantar mak ayah aje untuk ambik buku ada pulak yang nak ambil esok pulak. Entah la korang budak-budak, janji tahun depan semua ada buku pasal first day sekolah aje P&P kena jalan da.

Walau proses serahan dah beres, bilik SPBT kesayanganku itu macam kapal buku karam pulak rupanya. Esok kita ngemas bilik tu yer.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kata-kata anda. Komen anda sangat dihargai